Първи тест на Opel Insignia Country Tourer

Общи 07 октомври 2013 | Speed-Press.com A- A+ 10640 посещения | без коментари

С невероятния прототип Monza на изложението във Франкфурт, намаляването на цените на Ampera и назначаването на Карл-Томас фон Нойман за шеф, свежият полъх в Opel дойде. В медиите се появиха много позитивни публикации за производителя от Рюселсхайм. Сега обаче е време за лансиране на нови продукти, които да носят приходи. Първият модел, до който позитивната тенденция достигна, е Insignia. Машината в средния клас получава нови двигатели и oще един вариант на каросерията - Country Tourer. Той е базиран на комбито, на което се падат около 75% от общите продажби.
Country Tourer е не само по-висок с 13 мм, но и със защитата на пода и офроуд визията си иска да бъде конкурент на Audi A6 Allroad. Топмодификацията 2.0 SIDI с 250 к.с. и 4 цилиндъра е със серийно двойно задвижване и „седи“ много уверено на пътя. Благодарение на турбото във всеки оборотен диапазон мощността идва без закъснение, а благодарение на 4х4 тя се предава към настилката оптимално. Изцяло новата инфотейнмънт система няма слабостите на предшественика си, но въпреки това не се управлява съвсем удобно. Тъчпадът и неергономичното разположение на бутоните не ни зарадваха особено при първия тест. Като цяло обаче във всекидневието Insignia се представя по-добре от предшественика си. При Sports Tourer и Country Tourer новият гъвкав под (срещу доплащане) на багажника, наречен Flex Floor, прави товаренето значително по-лесно. Жалко, че за тази хубава екстра клиентите трябва да бръкнат по-дълбоко в джобовете си – защото с новата си ценова офанзива Opel си е поставил за цел да продаде повече Insignia.
Новият базов модел с 1,4-литровия турбобензинов мотор ще струва малко над 40 000 лева. Икономичният агрегат ще се хареса на шофиращите много.
Технически данни Opel Insignia CT 2.0 SIDI Turbo
4-цилиндров с турбо, отпред напр.; работен обем 1998 куб. см; макс. мощност 184 кВт (250 к.с.) при 4500 об/мин; макс. въртящ момент 400 Нм при 2500 об/мин; двойно задвижване; 6-степенна трансмисия; дължина/широчина/височина 4920/1858-2084/1526 мм; тегло 1843 кг; резервоар 70 л; 0-100 км/ч за 7,9 сек; макс. скорост 235 км/ч; разход EU-Mix 8,1 л/100 км; СО2 189 г/км; цена: от 64 225 лв.
ИзводНовата Insignia e вече тук. С по-добро оборудване и примамливи цени големият Opel става по-атрактивен за клиентите. За съжаление тесният интериор и голямото тегло продължават да бъдат негови недостатъци – които ще бъдат отстранени чак при следващия модел.
Трио със светкавица: хечбекът (вляво) генерира около 20% от продажбите на Insignia. Той вече трябва да се отличава по-силно от традиционния седан (в средата). Комбито с офроуд визия...
... също е новост за модела наред с модерните двигатели. То е базирано на Sports Tourer, на който се падат 75% от реализациите.
Country Tourer е не само по-висок с 13 мм, но и със защитата на пода и офроуд визията си иска да бъде конкурент на Audi A6 Allroad.
Топмодификацията 2.0 SIDI с 250 к.с. и 4 цилиндъра е със серийно двойно задвижване и се движи много уверено. Благодарение на турбото...... във всеки оборотен диапазон мощността е налице, а благодарение на 4х4 тя се предава към пътя оптимално.
Изцяло новата инфотейнмънт система няма слабостите на предшественика си, но въпреки това не се управлява съвсем удобно.
Тъчпадът и неергономичното разположение на бутоните не ни зарадваха особено при първия тест.
Като цяло обаче във всекидневието Insignia се представя по-добре от предшественика си. При Sports Tourer и Country Tourer новият гъвкав под (срещу доплащане) на багажника, наречен Flex Floor, прави товаренето значително по-лесно.
Новият базов модел с 1,4-литровия турбобензинов мотор ще струва малко над 40 000 лева.
Трудното управление на навигационната система беше съществен недостатък на предшественика, който в голяма степен е изчистен при фейслифта.

 
Ключови думи:   opel
 

 
 

Коментари

 

Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!

 
(задължително)
(препоръчително)
или
Влез през Facebook
 

Благодарим Ви, че използвате кирилица за Вашите коментари. В случай, че коментарът Ви съдържа нецензурни квалификации и лични нападки, или обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа, той ще бъде изтрит от модератор на сайта.
 

Като използвате този Уебсайт, Вие се съгласявате с употребата на бисквитки.
За повече информация, моля вижте нашата Политика за бисквитките.
Затвори
Вашата заявка се обработва, моля изчакайте Зарежда се, моля изчакайте