През първото тримесечие на 2012 г. световните продажби на Skoda са скочили с 11,8% и е регистраран рекорден показател от 242 700 автомобила. Това е най-добрият пазарен резултат в цялата 117-годишна история на чешкия автопроизводител. Делът на компанията Skoda на световния пазар е нараснал почти до 1,5% (през 2011 - 1,4%). „Skoda продължава да следва курса на увеличаване на ръста през март и през първото тримесечие на настоящата година, заяви Юрген Щакман, член на съвета на директорите на Skoda, отговарящ за продажбите и маркетинга. – Въпреки тенденциите на световния пазар, където ситуацията е достатъчно сложна, ние успяхме да увеличим нашите продажби. Това съответства на Стратегията за развитие на Skoda до 2018 г. и се дължи на всички наши сътрудници, вносители и дилъри. В близките месеци ще продължим нашето движение напред и активно ще развиваме моделната си гама.”
Март 2012 г. стана повече от успешен за Skoda: бяха реализирани рекордни продажби за един месец, като са продадени 95 200 автомобила, което е с 12,1% повече в сравнение със същия период на миналата година. В Западна Европа както и по-рано се наблюдава интензивна конкуренция, но въпреки това Skoda успя да се противопостави на пазарните тенденции и през март 2012 г. увеличи продажбите си, макар и незначително, само с 1%, като реализира почти 41 500 автомобила. В Източна Европа продажбите скочиха с 41,4% и възлизат на почти 11 600 автомобила. В Китай през март доставките до крайни клиенти са нараснали с 9,6% (21 300 коли), в Индия продажбите са увеличени с 64,5% (5000 коли). Освен това Skoda демонстрира устойчив ръст и на другите пазари: в Израел са продадени 1200 автомобила (+47,9%), около 800 в Египет (+500%) и 400 в Австралия (+145,6%). Абсолютни лидери по продажби са моделите Octavia и Fabia, третият модел по популярност е Superb, на четвърто място – Yeti. Петицата по продадени автомобили на марката завършва Roomster.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!