Moto-Pfohe, официален вносител на марките Ford, Volvo, Land Rover и Jaguar у нас, лансира нова благотворителна инициатива под наслов STENISKANABALA. Идеята е да се съберат средства за абитуриенти сираци, за да могат децата да продължат образованието си във висше учебно заведение или център за професионално обучение и да имат равен старт в живота с останалите си връстници. Може да участва всеки, като дари избраната сума на www.steniskanabala.bg, по специално създадена банкова сметка, или в касите на БЧК, като срещу парите получава дизайнерска тениска, с която да отиде на абитуриентски бал или делова среща. Идеята е заимствана от група ученици от Пирот, които през 2013 г. отидоха с тениски на бала си, а непохарчените за ненужни тоалети пари дариха на деца в неравностойно положение. Днес завършилите ученици гостуваха в България, за да разкажат за личния си пример и добрата си идея.
Инициативата в България подкрепят и родни знаменитости, сред които Христо Мутафчиев, Поли Генова, Невена, Рут Колева, списанията Hello!, МODA и „Знание“. „Бихме могли да разширим слогана на инициативата до „с тениска на бала, на изпращането и на посрещането на новото гадже, а защо не и на делова бизнес-среща!“, пошегува се актьорът по време на представянето на кампанията, която още не е стартирала официално, а вече е набрала 12 000 лв.
От Moto-Pfohe се ангажират, че минималната събрана сума ще е поне 20 000 лв. Автомобилният вносител още от 1991 г. е социално ангажиран „гражданин“ на страната ни. Вече от 17 години компанията подкрепя абитуриентските балове на сираци, като за този период е събрала близо 400 000 лв. и е помогнала на 609 деца.
Заедно с нас можете да се включите на www.steniskanabala.bg.Видео
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!